CARA PEMBELIAN ATAU CARA MEMESAN PRODUK
1. Semua produk elanor boleh dilihat di:
> FACEBOOK PAGE
> ELANOROFFICIAL ONLINE SHOP
2. Terdapat 2 cara membuat pesanan produk seperti berikut:
> Whatsapp atau Telegram ke 019 3930848 atau
> Email kepada elanor124@gmail.com
*Sila nyatakan:
> Nama:
> No.tel:
> Alamat:
> Kod item (Sila nyatakan saiz jika ada):
3. Maklumbalas diberi dalam tempoh 24jam. Pihak elanor akan memberi Account Number bank untuk urusan pembayaran (Maybank/ Cimb/ Bank Islam).
4. Sila buat bayaran mengikut jumlah yang ditetapkan. Sila maklumkan kepada pihak kami selepas bayaran dibuat. Pihak kami akan memulangkan baki bayaran memandangkan mesin cash deposit tidak menerima not RM1 atau RM5.
5. Setelah pembayaran disahkan, pihak elanor akan pos parcel anda menggunakan perkhidmatan poslaju malaysia. Urusan pengeposan parcel hanya pada hari isnin hingga jumaat jam 7 pagi.
6. Tracking number akan diberi selepas urusan pembungkusan/pengeposan selesai.
** Tracking number adalah nombor siri yang disediakan oleh poslaju untuk mengesan dimana parcel berada. Setelah serahan parcel dilakukan oleh pihak elanor, tugas mengesan parcel tersebut adalah tanggungjawab pembeli. Manakala proses penghantaran dan jaminan parcel sampai ke tangan pembeli adalah tanggungjawab poslaju.
**Anda boleh menggunakan link ini untuk track : http://www.poslaju.com.my/track.aspx
PROSES PENGHANTARAN
1. Selepas pengesahan pembayaran dibuat, pihak elanor akan memproses penghantaran pesanan anda. Kebiasaannya item akan dihantar dalam tempoh masa 1-2hari selepas bayaran diterima. Item akan sampai dalam tempoh masa 7hari bekerja.
2. Hanya bayaran yang diterima & dimaklumkan sebelum jam 9malam sahaja akan dihantar pada keesokan hari.
3. Pengeposan dilakukan dari hari ISNIN hingga JUMAAT jam 7pagi.
KAEDAH PENGHANTARAN
1. Pihak elanor hanya menggunakan khidmat penghantaran POSLAJU MALAYSIA sahaja.
2. Kadar bayaran poslaju seperti di bawah:
**Bawah 500gm : RM6 (Semenanjung Malaysia)
RM10 (Sabah & Sarawak)
3. Penghantaran parcel melalui poslaju memerlukan tandatangan penerima. Sila pastikan ada pihak yang boleh menerima bungkusan bagi pihak anda jika anda tiada di rumah. Jika tidak, anda perlu mengambilnya sendiri di pejabat pos berdekatan.
PEMBATALAN TEMPAHAN
Sekiranya selepas pihak elanor memberi sebut harga, dan anda berhasrat untuk membatalkan pembelian, mohon kerjasama maklumkan kepada pihak elanor dengan kadar segera.
TERIMA KASIH.
SMILE WITH ELANOR <3
0 comments:
Post a Comment